Výmena tovaru
Ak Vám nesadla veľkosť a prajete si zakúpený tovar vymeniť za iný, pozrite si nasledujúce informácie:
• Vymeniť je možné iba nový, nepoužívaný (nevypraný) tovar.
• Tovar je možné vymeniť iba za ten istý tovar (alebo tovar rovnakého druhu) v inej veľkosti (napr. sandálky je možné vymeniť za sandálky, softshellové nohavice za softshellové nohavice - farba a výrobca alebo strih môže byť iný, ako pôvodný tovar).
• Tovar je možné vymeniť do 5 dní odo dňa jeho prevzatia, t.j. do 5 dní odo dňa, od kedy ste si vyzdvihli zásielku nám pošlite objednávku na náhradný produkt a zároveň tovar, ktorý chcete vymeniť, odošlite k nám.
Postupujte nasledovne:
1. Urobte novú objednávku:
Objednajte tovar, za ktorý chcete súčasný tovar vymeniť (ak už nemáme dostupný daný dezén vo Vami požadovanej veľkosti, hľadajte alternatívu - napríklad u topánok si vyfiltrujte Vami požadovanú veľkosť a uvidíte, čo je ešte dostupné). Touto objednávkou sa Vám tovar na e-shope rezervuje a už Vám ho nikto nevyfúkne ☺.
Pokiaľ pri výmene vznikne cenový rozdiel (chcete vymeniť za lacnejší / drahší tovar), cenové vyrovnanie vyriešime vrátením platby alebo doplatkom - pokiaľ by k takej situácii došlo, zavoláme Vám.
2. Napíšte nám, čo budete meniť:
Do poznámky v objednávke prosím uveďte, ktorý tovar vymieňate: Vymieňam tovar " opíšte názov tovaru, ktorý vymieňate (najlepšie je opísať názov, ktorý je uvedený na faktúre)". Tento popis slúži pre našu rýchlejšiu identifikáciu toho, o aký tovar sa jedná.
3. Vyberte správny spôsob doručenia:
Pri objednávke zvoľte Spôsob doručenia: "Výmena tovaru cez Packeta" - zadáte miesto, kam Vám balíček pošleme my (rovnako ako pri klasickej objednávke) a zvoľte Platbu: "Výmena tovaru".
Po odoslaní objednávky dostanete kód na dopravu zdarma cez Packetu. Kód Vám príde aj e-mailom.
My Vám zatiaľ tovar odosielať nebudeme - touto objednávkou ste si ho len zarezervovali. Budeme čakať, až nám príde balíček od Vás.
►Doručenie na adresu pri výmene tovaru nie je možné.◄
4. Tovar, ktorý chcete vymeniť, nám vráťte:
Súčasný tovar, ktorý máte doma a chcete ho vymeniť, nám vráťte cez Packetu. Musíte ísť s balíčkom na nejaké výdajné miesto (balíčky sa týmto spôsobom - zadarmo, nedajú odoslať zo Z-boxu), kde ho len odovzdáte a uvediete kód, ktorý sme Vám poslali. Kód môžete napísať aj na balíček, aby ste ho nezabudli :-). Obsluha Vám tiež odovzdá potvrdenie o odoslaní zásielky, toto si uschovajte... pre prípad, že by sa zásielka stratila.
Prosíme - prečítajte si nižšie, v bode 2. ako balíčky zabaliť ↓↓↓. Neprelepujte krabičky od topánok alebo od nosičov lepiacou páskou, znehodnotíte ich.
5. Pošleme Vám nový tovar:
Po prijatí zásielky od Vás, Vám odošleme objednaný tovar z novej objednávky.
Máme na Vás dve veľké prosby:
1. Prosíme Vás, nenechávajte si výmenu na posledný deň. Ideálne je vybaviť výmenu ihneď.
2. Prosíme Vás, nelepte na originálne krabice (od nosičov, od topánok) žiadne štítky, ani ich neprelepujte lepiacou páskou. Krabice najskôr vložte do papierovej alebo igelitovej tašky, alebo aj do čistého vrecka na odpadky a až potom ich prelepte. Pri vrátení oblečenia je možné pôvodnú plastovú obálku obrátiť naruby a tovar nám poslať v nej (otvor zalepte lepiacou páskou).
Ďakujeme ♥.
Ak Vám niečo nebude jasné, kľudne volajte: Monika Dankovičová - 0908 419 618.

