Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto Obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a jeho zákazníkov - Kupujúcich  a vo svojom aktuálnom znení tvoria súčasť kúpnej zmluvy.

Predávajúcou spoločnosťou na stránkach www.noseniedeti.sk je:

NosenieDeti, s.r.o., M.R. Štefánika 74, 911 01 Trenčín,
IČDPH: SK2022604738, Obchodný register Okr. súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka číslo 20223/R

 
e-mail: obchod@noseniedeti.sk
tel.: +421 908 419 618, +421 907 988 135

Orgán dozoru a dohľadu

Slovenská obchodná inšpekcia
Andreja Sládkoviča 11
971 01 Prievidza 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

 

1. Objednávanie tovaru - nákup, uzavrenie kúpnej zmluvy

Internetový obchod  www.noseniedeti.sk obsahuje zoznam tovaru ponúkaného Predávajúcim na predaj, pri každom tovare sú uvedené hlavné vlastnosti tovaru, skladová dostupnosť (bližšie článok 3 - Dodanie tovaru) a cena jednotlivého ponúkaného tovaru.  Zmluvné strany majú možnosť uzavrieť kúpnu zmluvu aj za individuálne dojednaných podmienok, pokiaľ sa na tom dohodnú.  

Objednávku je možné uskutočniť prostredníctvom objednávkového formulára, e-mailom alebo telefonicky. 

Objednávkový formulár obsahuje hlavne informácie o:

*objednanom tovare (objednávaný tovar vloží Kupujúci do elektronického nákupného košíka internetového obchodu, pričom špecifikuje množstvo daného tovaru)

*spôsobe úhrady kúpnej ceny tovaru,

*spôsobe  doručenia objednávaneho tovaru

*informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len jako „Objednávka“).

Pred zaslaním objednávky Predávajúcemu je Kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky Kupujúci vložil. Údaje uvedené v objednávke sú Predávajúcim považované za správne. Predávajúci okamžite po obdržaní objednávky toto obdržanie Kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty Kupujúceho uvedenú v objednávke alebo v registrácii.

Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká potvrdením prijatia objednávky, ktoré je Predávajúcim zaslané Kupujúcemu elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty Kupujúceho.

 

2. Cena tovaru

Cena ponúkaného tovaru je uvedená vrátane všetkých daní. Cena tovaru neobsahuje náklady na dopravu od Predávajúceho ku Kupujúcemu, náklady na dopravu sa riadia článkom 3.3 - 3.5 týchto obchodných podmienok.

Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb, v takom prípade má Kupujúci právo objednávku zmeniť alebo zrušiť.

 

3.Dodanie tovaru

Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie  doručenie tovaru Kupujúcemu v súlade s kúpnou zmluvou.

Na základe kúpnej zmluvy vystaví Predávajúci Kupujúcemu daňový doklad – faktúru.

Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a úplným zaplatením kúpnej ceny.

 

3.1 Dodacie lehoty

U každého tovaru je osobitne uvedené, či je tovar skladom alebo do akej doby Predávajúci daný tovar expeduje, tj. odovzdáva balík prepravnej spoločnosti. U tovaru, ktorý nie je možné momentálne objednať, je uvedené "Tovar nie je skladom".

Tovar, ktorý je skladom, Predávajúci odovzdá prepravnej spoločnosti zvyčajne na druhý pracovný deň po prijatí objednávky, najneskôr však do 3 pracovných dní.

Objednávku Predávajúci nerozdeľuje,  pokiaľ si Kupujúci objedná niekoľko druhov tovarov, z ktorých má každý inú dodaciu lehotu, tovar je expedovaný spoločne po naskladnení všetkých tovarových položiek z objednávky, najneskôr v termíne expedície tovaru s najdlhšou dodacou lehotou.

V prípade platby predom prevodom na bankový účet Predávajúceho, Predávajúci tovar odošle až po prijatí platby za tovar od Kupujúceho.

V prípade, ak by sa dodacia lehota mala predĺžiť, než je avizované, informuje Predávajúci o tejto skutočnosti Kupujúceho. Ak Kupujúci nesúhlasí s predĺženou dodacou lehotou, má právo objednávku zrušiť alebo zmeniť.  V prípade, že Kupujúci už úplne alebo zčasti uhradil kúpnu cenu a objednávku zruší,  bude mu prijatá platba vrátená spôsobom, ktorým došlo k úhrade alebo spôsobom  ktorý si Kupujúci  zvolí a to do 14  dní od odstúpenia od zmluvy.

Expedovanie tovaru sa môže predĺžiť z nasledovných dôvodov: tovar nie je momentálne na sklade, tovar nemá výrobca, príp. distribútor aktuálne na sklade, zasiahla vyššia moc – napr. balík sa stratil pri doprave k Predávajúcemu, Predávajúcemu bol dodaný iný tovar, než bol objednaný, atď.

Kupujúci je o odoslaní tovaru informovaný e-mailom.

 

3.2  Spôsob dodania tovaru

Kupujúci má možnosť zvoliť si nasledovné spôsoby dodania:

Distribučná spoločnosť Direct Parcel Distribution SK s.r.o. - (DPD)

Slovenská pošta Balík na poštu - balík dodá Slovenská pošta na poštu, kde je potrebné si balík vyzdvihnúť! Balík v tomto prípade nie je doručovaný na dodaciu adresu! O uložení balíka na pošte budete informovaní prostredníctvom SMS správy alebo e-mailu, to znamená, že Vám do schránky nebude vhodené oznámenie o uložení zásielky (žltý lístok)! Doručenie Balíka na poštu trvá 1-2 pracovné dni.

Slovenská pošta Balík na adresu - balík je doručovaný poštovým doručovateľom na dodaciu adresu. O dodaní balíka dostanete SMS/e-mail avízo. V prípade, ak Vás doručovateľ nezastihne doma, zanechá Vám v poštovej schránke oznámenie o uložení balíka na pošte, kde si ho budete môcť vyzdvihnúť. Opakované doručenie na adresu nie je pri službe Balík na adresu Slovenskou poštou poskytované. Doručenie Balíka na adresu trvá 1-2 pracovné dni.

Osobne - tovar je možné si prevziať na adrese:  Staničná 10, Trenčín, prípadne kdekoľvek inde, kde sa dohodneme. POZOR: predom je nutný osobný dohovor, kde si upresníme termín a miesto dodania tovaru. (tel.  0908 419 618 – Monika Dankovičová)

  

3.3  Cena dopravy - dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky

Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci. 

 

  hodnota objednávky do 120 € hodnota objednávky nad 120 €
Balík na poštu (Slovenská pošta) 1,90 € ZDARMA
Balík na adresu (Slovenská pošta) 3,30 € 1 €
DPD 3,50 € 1 €
Dobierka + 0,60 €

 

3.4  Cena dopravy - dodanie tovaru do Českej republiky 

Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci.

Dodanie tovaru do Českej republiky nie je možné Kuriérom DPD.

Balík na poštu: 3,30 €

Balík na adresu: 3,30 €


 

3.5  Cena dopravy - dodanie tovaru do iných štátov

Dodanie tovaru na územie iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné. Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci. Tovar je odosielaný prostredníctvom Slovenskej pošty.

 

4. Spôsob platby za tovar

Spôsob platby si zvolí Kupujúci v objednávke.

Kupujúci má možnosť zaplatiť kúpnu cenu za tovar Predávajúcemu jedným z nižšie uvedených spôsobov:

1. dobierka - služba je spoplatnená sumou 0,60 €– za tovar Kupujúci zaplatí až pri doručení Kuriérom, poštovým doručovateľom, alebo na pošte – pokiaľ si bude Kupujúci vyzdvihovať zásielku tam.

2. bankovým prevodom – údaje potrebné k platbe zašle Predávajúci Kupujúcemu najneskôr na druhý pracovný deň po prijatí objednávky. Kúpna cena pri platbe bankovým prevodom je splatná do 14 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. 

 

5. Záručné podmienky a reklamačný poriadok

Predávaný tovar musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez vád, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.

Ak treba, aby sa pri užívaní veci zachovali osobitné pravidlá, najmä ak sa užívanie riadi návodom alebo je upravené technickou normou, je Predávajúci povinný Kupujúceho s nimi oboznámiť, ibaže ide o pravidlá všeobecne známe. Pri tovare, ktorého používanie sa riadi návodom, je tento návod vždy priložený.

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí Kupujúcim. Záruka sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený v internetovom obchode www.noseniedeti.sk.

Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia veci Kupujúcim.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u Predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená.
Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

 

5.1 Práva spotrebiteľa pri uplatnení reklamácie

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.


Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

 

5.2 Uplatnenie reklamácie

Miestom pre uplatnenie reklamácie je: NosenieDeti, s.r.o., M. R. Štefánika 74, 911 01 Trenčín.

Pri reklamácii je potrebné, aby Kupujúci preukázal, že tovar nakúpil v internetovom obchode www.noseniedeti.sk, ďalej je potrebné popísať závadu a identifikovať sa.

Kupujúcemu odporúčame, aby si zvolil požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (viď. Práva spotrebiteľa pri uplatnení reklamácie).

Na uľahčenie vyššie popísaného je možné použiť Reklamačný formulár.

Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré zo svojich práv v zmysle § 622 a §623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

 

 

6.  Vrátenie tovaru  - odstúpenie od kúpnej zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy (t.z. kedykoľvek v období od odoslania objednávky po deň prevzatia tovaru).

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

-     predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

-     predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci.

 Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň 14 dňovej lehoty odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom.

 Ak predávajúci na svojom webovom sídle umožňuje, aby spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím na to určenej osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o tom spotrebiteľovi potvrdenie na trvanlivom nosiči.

 Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby  rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla predávajúceho alebo ho odovzdať predávajúcemu. Táto lehota  sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša pri odstúpení od zmluvy spotrebiteľ. Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

 

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy):

 

Komu:   NosenieDeti, s.r.o., M. R. Štefánika 74, 911  01  Trenčín,    obchod@noseniedeti.

 

–   Týmto oznamujem , že odstupujem od zmluvy na tento tovar : ..............

–    Dátum objednania tovaru…………

–    Dátum prijatia tovaru  ..............

–    Meno a priezvisko spotrebiteľa ..............

–    Adresa spotrebiteľa ..............

–    Podpis spotrebiteľa (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

–    Dátum ..............

 

7. Alternatívne riešenie sporov

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS"). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

 

8. Ochrana osobných údajov

Spracovanie osobných údajov prebieha v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platnom a účinnom od 25.05.2018.

Bližšie informácie, aké Vaše osobné údaje spracúvame, prečo, akým spôsobom a ako dlho ich spracúvame, komu sú údaje sprístupnené, aké sú Vaše práva ohľadom spracúvania osobných údajov, si môžete prečítať v dokumente Zásady spracovania osobných údajov.

 

9. Zodpovednosť za chyby na stránke www.noseniedeti.sk

Upozorňujeme, že informácie uvedené na www.noseniedeti.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

Nenesieme voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z našich vlastných alebo odkazovaných webových stránok.

 

10. Používanie materiálov zo stránky

Všetky práva vyhradené. Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií či ukážok akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného povolenia od Noseniedeti.sk zakázané.

 

 

Tieto obchodné podmienky sú platné od 25.05.2018.

CENA DOPRAVY SR:

Balík na poštu (nad 120 €) ZDARMA
Balík na poštu 1,90 €  
Balík na adresu 3,30 €
Kuriér DPD 3,50 €
Dobierka 0,60 €

 Úplný cenník nájdete tu »»»:

MÁTE OTÁZKY?

Monika Dankovičová

 noseniedeti

✆ 0908 419 618
Po-Pia - 8.00 -18.00
obchod@noseniedeti.sk

Darčekový poukaz

darčeková poukážka

Dvojnásobná radosť pre obdarovaného.

Prvý krát z darčeka, druhý krát z nákupu:-)

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info