Menu

Reklamácia tovaru

Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri riešení reklamácií (vytknutí vady tovaru).

Týka sa tovaru a služieb ktoré Predávajúci predal Kupujúcemu (Vám). Pri reklamáciach sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv Kupujúceho.

Predávajúci

NosenieDeti, s.r.o.
sídlo: K Diaľnici 452/21, 911 05 Zamarovce
IČO: 44166109
Tel. +421 908 419 618, e-mail.: obchod@noseniedeti.sk

 

Akosť predávaného tovaru, kedy má tovar vady

Predaná vec musí byť v súlade s dohodnutými požiadavkami a všeobecnými požiadavkami.
Predaná vec je v súlade s dohodnutými požiadavkami, ak najmä zodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite vymedzeným v zmluve, je vhodná na konkrétny účel, s ktorým kupujúci oboznámil predávajúceho najneskôr pri uzavretí zmluvy a s ktorým predávajúci súhlasil, vyznačuje sa v zmluve vymedzenou schopnosťou plniť funkcie s ohľadom na svoj účel (ďalej len „funkčnosť") a je dodaná s návodom na použitie.

Predaná vec je v súlade so všeobecnými požiadavkami, ak je vhodná na všetky účely, na ktoré sa vec rovnakého druhu bežne používa s prihliadnutím najmä na právne predpisy, technické normy alebo na kódexy správania platné pre príslušné odvetvie, ak technické normy neboli vypracované, je dodaná s príslušenstvom, obalom a návodmi vrátane návodu na montáž a inštaláciu, ktoré môže kupujúci dôvodne očakávať, a je dodaná v množstve, kvalite a s vlastnosťami vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovať si pri bežnom používaní svoju funkčnosť a výkonnosť (ďalej len „životnosť"), aké sú bežné pre vec rovnakého druhu a aké môže kupujúci dôvodne očakávať vzhľadom na povahu predanej veci a s prihliadnutím na akékoľvek verejné vyhlásenie predávajúceho alebo inej osoby v rovnakom dodávateľskom reťazci vrátane výrobcu.

Predaná vec má vady, ak nie je v súlade s požiadavkami popísanými vyššie v texte.

Zodpovednosť predávajúceho za vady, dĺžka záruky

My ako predávajúci zodpovedáme za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.

Ak sa vada prejaví do dvoch rokov od dodania veci, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mala vec už v čase dodania. To neplatí, ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou veci alebo vady.
Môžete uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytknete vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do dvoch rokov od dodania veci.

Postup pri riešení reklamácie (vytknutí vady)

Pred reklamáciou si skontrolujte, či ste tovar kupovali u nás. Nákup tovaru preukazujete dokladom o kúpe a to zaslaním čísla faktúry alebo jej kópiou.
Tovar reklamujte čistý (aj obuv) a v súlade so všeobecnými hygienickými zásadami.

Ako vytknúť vadu:

1. Vadu môžete vytknúť na webových stránkach www.noseniedeti.sk odoslaním elektronického reklamačného formulára.
2. Vadu môžete tiež vytknúť na adrese spoločnosti: NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21, 911 05 Zamarovce alebo e-mailom: obchod@noseniedeti.sk. Môžete použiť reklamačný formulár v listinnej podobe, ktorý si môžete vytlačiť, vyplniť a zaslať ho spolu s reklamovaným tovarom na našu adresu uvedenú vyššie.
3. Ak chcete vadu vytknúť osobne, môžete tak urobiť na predajni Nosenie Detí, Zlatovská 1279/3106, 911 05 Trenčín v čase otváracích hodín.

Po prijatí Vašej reklamácie Vám bezodkladne vystavíme potvrdenie o vytknutí vady.

V prípade, že budeme potrebovať na posúdenie vady doručiť tovar k nám a fyzicky ho preskúmať, je potrebné nám ho doručiť na adresu: NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21, 911 05 Zamarovce alebo priniesť osobne na predajňu. Môžete tiež využiť služby Packety - adresy výdajných miest, kam môžete zaslať tovar nájdete nižšie v texte.

Ak odmietneme zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia Vám písomne oznámime.

V prípade prijatia zodpovednosti za vady, reklamáciu vybavíme čo najskôr, maximálne do 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nebude odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý nemôžeme ovplyvniť.

Odstránenie vady

V prípade odstrániteľnej vady môžete požadovať jej bezplatné odstránenie – opravou alebo výmenou. Budeme sa Vám snažiť vyhovieť, pokiaľ nám Vami požadovaný spôsob odstránenia vady nespôsobí neprimerané náklady v porovnaní s druhým spôsobom.

Ak oprava ani výmena nebudú možné, máte právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Ak pôjde o neodstrániteľnú vadu, ktorá bude brániť tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, máte právo na odstúpenie od zmluvy.
Ak pôjde o neodstrániteľnú vadu, ktorá nebráni riadnemu užívaniu veci, máte právo na primeranú zľavu z ceny.

Vašu vôľu, ako by sme mali vybaviť reklamáciu, v prípade, že bude uznaná, zaškrtnite prosím v príslušnom políčku reklamačného formulára. Môžete zaškrtnúť aj viaceré možnosti.

Na akú adresu presne tovar poslať?

Toto záleží od dopravcu, ktorého si vyberiete. Máte tieto možnosti (ktorú možnosť si vyberiete, je na Vás ☺):

 Slovenská pošta

a.) Malé zásielky môžete vrátiť cez Slovenskú poštu ako doporučený list na našu adresu:

NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21 91105 Zamarovce.

b.) Väčšie balíky môžete vrátiť cez Slovenskú poštu (môžete využiť službu Balík na adresu, ale aj službu Balík na poštu - vieme si balík na pošte vyzdvihnúť) na adresu:

NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21 91105 Zamarovce - nezabudnite uviesť naše tel. číslo: 0908 419 618

Packeta

Malé a stredne veľké zásielky (konkrétne rozmery a váhu nájdete v aplikácii Packety) môžete poslať cez Packetu na výdajné miesto.

Postupujte nasledovne:

• V aplikácii Packeta (musíte ju mať v telefóne nainštalovanú) zvoľte možnosť "Odoslať zásielku". Upozorňujeme, že možnosť "Vrátiť zásielku e-shopu" - nepodporujeme.

• Používanie aplikácie je intuitívne, pokračujte ďalej, až k údajom Príjemcu (teda nás ☺), kde vyplňte:

Meno a priezvisko: NosenieDeti, s.r.o.

tel. +421 908 419 618

e-mail: obchod@noseniedeti.sk

• Zvoľte "Doručenie na výdajné miesto" a zvoľte toto výdajné miesto: Chovateľstvo pri Úspechu, Zlatovská 2183/9, 911 05 Trenčín. V prípade, že výdajné miesto nebude dostupné zvoľte Z-box: Z-BOX Zamarovce, Zamarovská 97.

• Za odoslanie zásielky je potrebné následne cez aplikáciu Packety zaplatiť. Po zaplatení dostanete v aplikácii ku zásielke kód - číslo. Na balík nemusíte písať žiadnu adresu, zaneste ho na Vaše najbližšie výdajné miesto Packety a obsluhe nahláste kód - číslo, ktoré ste dostali ku zásielke. Obsluha zásielku prevezme, na balík nalepí štítok a zásielku nám odošle.

Ak by ste si s čímkoľvek pri odosielaní tovaru k nám nevedeli poradiť, sme tu pre Vás, volajte: 0908 419 618.

 

Alternatívne riešenie sporu

Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.
Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh") subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
Orgánom alternatívneho riešenia sporov je:
Slovenská obchodná inšpekcia
Ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a ARS
Bajkalská 21/A, poštový priečinok 29
827 99 Bratislava 27
https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe: ars@soi.sk, adr@soi.sk
Spotrebiteľ môže využiť na podanie návrhu na začatie mimosúdneho riešenia sporov a na získanie informácií o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov (vrátane cezhraničných sporov) tiež webovú stránku https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať