Menu

Výmena tovaru

Ak Vám nesadla veľkosť a prajete si zakúpený tovar vymeniť za iný, pozrite si nasledujúce informácie:

Vymeniť je možné iba nový, nepoužívaný (nevypraný) tovar.

Tovar je možné vymeniť iba za ten istý tovar (alebo tovar rovnakého druhu) v inej veľkosti (napr. sandálky je možné vymeniť za sandálky, softshellové nohavice za softshellové nohavice - farba a výrobca alebo strih môže byť iný, ako pôvodný tovar).

• Tovar je možné vymeniť do 5 dní odo dňa jeho prevzatia, t.j. do 5 dní odo dňa, od kedy ste si vyzdvihli zásielku nám pošlite objednávku na náhradný produkt a zároveň tovar, ktorý chcete vymeniť, odošlite k nám.

Postupujte nasledovne:

 1. Urobte novú objednávku:

Objednajte tovar, za ktorý chcete súčasný tovar vymeniť (ak už nemáme dostupný daný dezén vo Vami požadovanej veľkosti, hľadajte alternatívu - napríklad u topánok si vyfiltrujte Vami požadovanú veľkosť a uvidíte, čo je ešte dostupné). Touto objednávkou sa Vám tovar na e-shope rezervuje a už Vám ho nikto nevyfúkne ☺.

Pokiaľ pri výmene vznikne cenový rozdiel (chcete vymeniť za lacnejší / drahší tovar), cenové vyrovnanie vyriešime vrátením platby alebo doplatkom - pokiaľ by k takej situácii došlo, zavoláme Vám.

 2. Napíšte nám, čo budete meniť:

Do poznámky v objednávke prosím uveďte, ktorý tovar vymieňate: Vymieňam tovar " opíšte názov tovaru, ktorý vymieňate (najlepšie je opísať názov, ktorý je uvedený na faktúre)".  Tento popis slúži pre našu rýchlejšiu identifikáciu toho, o aký tovar sa jedná.

 3. Vyberte správny spôsob doručenia:

Pri objednávke zvoľte Spôsob doručenia: "Výmena tovaru - doručenie na Packeta výdajné miesto" a zvoľte Platbu: "Výmena tovaru"

Pri výmene tovaru Vám vymieňaný tovar zašleme na výdajné miesto Packety zdarma.

►Doručenie na adresu pri výmene tovaru nie je možné.◄

 4. Tovar, ktorý chcete vymeniť, nám vráťte:

Súčasný tovar, ktorý máte doma a chcete ho vymeniť, nám vráťte (dopravu k nám hradíte Vy). Nižšie si pozrite, na akú adresu môžete tovar poslať.

 5. Pošleme Vám nový tovar:

Po prijatí  zásielky od Vás, Vám odošleme objednaný tovar z novej objednávky.

 

Ak Vám niečo nebude jasné, kľudne volajte: Monika Dankovičová - 0908 419 618.

 

Máme na Vás dve veľké prosby:

1. Prosíme Vás, nenechávajte si výmenu na posledný deň. Ideálne je vybaviť výmenu ihneď. 

2. Prosíme Vás, nelepte na originálne krabice (od nosičov, od topánok) žiadne štítky, ani ich neprelepujte lepiacou páskou. Krabice najskôr vložte do papierovej alebo igelitovej tašky, alebo aj do čistého vrecka na odpadky a až potom ich prelepte. Pri vrátení oblečenia je možné pôvodnú plastovú obálku obrátiť naruby a tovar nám poslať v nej (otvor zalepte lepiacou páskou).

Ďakujeme ♥.

 

Na akú adresu presne tovar poslať?

Toto záleží od dopravcu, ktorého si vyberiete. Máte tieto možnosti (ktorú možnosť si vyberiete, je na Vás ☺):

 Slovenská pošta

a.) Malé zásielky môžete vrátiť cez Slovenskú poštu ako doporučený list na našu adresu:

NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21 91105 Zamarovce.

b.) Väčšie balíky môžete vrátiť cez Slovenskú poštu (môžete využiť službu Balík na adresu, ale aj službu Balík na poštu - vieme si balík na pošte vyzdvihnúť) na adresu:

NosenieDeti, s.r.o., K Diaľnici 452/21 91105 Zamarovce - nezabudnite uviesť naše tel. číslo: 0908 419 618

Packeta

Malé a stredne veľké zásielky (konkrétne rozmery a váhu nájdete v aplikácii Packety) môžete poslať cez Packetu na výdajné miesto.

Postupujte nasledovne:

• V aplikácii Packeta (musíte ju mať v telefóne nainštalovanú) zvoľte možnosť "Odoslať zásielku". Upozorňujeme, že možnosť "Vrátiť zásielku e-shopu" - nepodporujeme.

• Používanie aplikácie je intuitívne, pokračujte ďalej, až k údajom Príjemcu (teda nás ☺), kde vyplňte:

Meno a priezvisko: NosenieDeti, s.r.o.

tel. +421 908 419 618

e-mail: obchod@noseniedeti.sk

• Zvoľte "Doručenie na výdajné miesto" a zvoľte toto výdajné miesto: Chovateľstvo pri Úspechu, Zlatovská 2183/9, 911 05 Trenčín.

• Za odoslanie zásielky je potrebné následne cez aplikáciu Packety zaplatiť. Po zaplatení dostanete v aplikácii ku zásielke kód - číslo. Na balík nemusíte písať žiadnu adresu, zaneste ho na Vaše najbližšie výdajné miesto Packety a obsluhe nahláste kód - číslo, ktoré ste dostali ku zásielke. Obsluha zásielku prevezme, na balík nalepí štítok a zásielku nám odošle.

Ak by ste si s čímkoľvek pri odosielaní tovaru k nám nevedeli poradiť, sme tu pre Vás, volajte: 0908 419 618.

 

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať